Известие

Collapse
No announcement yet.

Често изгарящи крушки - "авария светлини"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Често изгарящи крушки - "авария светлини"

    Здравейте,

    Не знам дали си внушавам, но не съм предполагал, че толкова често може да изгарят крушки на една кола. След подмяна, минават ден-два и отново светва "авария светлини". Верно, че държа колата на открито, обаче... това може ли да е някакъв проблем в ел. инсталацията - я кабелче, я букса. Знам, че имам малък проблем с буксата за релетата (климатик), но май няма пряка връзка...

    Какво мислите?
    Alfa 156 1.9 JTD' 2000

  • #2
    Кои горят най- често?
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Bobby1177 Покажи съобщение
      Здравейте,

      Не знам дали си внушавам, но не съм предполагал, че толкова често може да изгарят крушки на една кола. След подмяна, минават ден-два и отново светва "авария светлини". Верно, че държа колата на открито, обаче... това може ли да е някакъв проблем в ел. инсталацията - я кабелче, я букса. Знам, че имам малък проблем с буксата за релетата (климатик), но май няма пряка връзка...

      Какво мислите?
      На едно и също място ли ти горят често крушките?

      Comment


      • #4
        По-скоро - не на едно и също място, но - най-често габарит, заден стоп и спирачка... Поне това съм успял да забележа досега...
        Alfa 156 1.9 JTD' 2000

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Bobby1177 Покажи съобщение
          По-скоро - не на едно и също място, но - най-често габарит, заден стоп и спирачка... Поне това съм успял да забележа досега...
          и моите стопове изгоряха последователно в два дни.
          но след подмяната на крушките не съм имал проблеми

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bobby1177 Покажи съобщение
            По-скоро - не на едно и също място, но - най-често габарит, заден стоп и спирачка... Поне това съм успял да забележа досега...
            При мен едното стъкло на лявото тяло се беше отлепило от горната страна на пластмасовото легло с рефлекторите и се беше пълнило с вода, дори се бяха образували "водорасли" вътре. Също така цялата контктна система на крушките там втре беше се покрила с цинков окис . Моля ви се контактната система е подцинкована!
            Да не би и при вас да е подобен проблема? Огледайте тялото внимателно за следи от пълнене с вода, да не би това да създава проблемите.
            Аз лично реших проблема като свалих цялото тяло напълних го с вода и миещ препарат (течен сапун) и на няколко пъти го промих. След това затпечатах разлепеното тялото отгоре с прозрачен силикон. Снадката остава в нишата на капака на багажника и не се вижда. Лошото е, че е повредена блестящата метализация която служи за отражател вътре и стопа външно изглежда малко по-тъмен от другия, но си мисля, че това не е болка за умиране. Вече не съм виждал да влиза вода там, а също така и сигнализация за изгорели крушки. Всъщност едната не беше изгоряла, а само не правеше контат в следствие окисите по нея и контактите. Забравих да спомена, че почистих хубаво контактите на гнездата и самите крушки с парче велпапе. В целулозата на велпапето има каолин като пълнител и според мен е най-подхдящото средство за почистване на нагар по контакти без да се поврежда много тънкото контактно покритие било то никел, било цинк, както това обикновенно станава ако се почиства с шкурка например! След това една ръжда ... не ти е работа. Разбира се смазах с контактно смазващ спрей на PHILIPS. Засега не съм имал проблеми.
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #7
              Явно им е навик - за 10 месеца два пъти сменях крушка на късите на левия фар и на заден десен габарит
              Giulietta 1,6 JTDm 2013
              156 SW 1,9 JTD 2003

              Comment


              • #8
                Купувайте си СКЪПИ, МАРКОВИ, (некитайски) крушки!

                Comment


                • #9
                  'ОСРАМ'. Явна реклама.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                    Купувайте си СКЪПИ, МАРКОВИ, (некитайски) крушки!
                    Точно. И на мен ми изгоряха две къси и един габарит, след което сложих на късите и на габаритите Филипс блу вижън и засега проблеми няма. Дано да не горят и те толкова често, че не са от най-евтините.
                    А отзад ми прекъсваше понякога левия стоп и след почистване на клемите всичко е ОК.
                    Last edited by nblagoev; d.m.y г., 19:14.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                    Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                    Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                    Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                    Comment


                    • #11
                      Явно е от некачествени крушки, евтините китайски еднодневки. И аз съм с Филипс от една година и не ми се е налагало подмяна заради изгоряло.

                      Comment


                      • #12
                        На мен ми изгоря едната крушка на габарита. Смених я (от ТиН Кар, некви немски от 8лв), но лампата не изгасна, оказа се, че почти едновременно е изгорял и другия габарит. Смених го веднага и него и контролната лампа пак не угасна. Оказа се крушка на задния номер. Другата крушка на задния номер я бях сменил няколко седмици по-рано. Късите също ми изгоряха почти едновременно и двете.
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #13
                          Егати касмето имаш колега! И моя преден габарит ми изгоря, но все пак крушките не са вечни нали! Ако я смениш с качествена и пак изгори тогава си мисля, че имаш некъв проооблем!
                          sigpic
                          Subaru Legacy 3.0 H6
                          Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
                          0888 511 533 - Бонев

                          Comment


                          • #14
                            Да ви кажа,че няма такъв ел.проблем,който да кара точно оперделени лампи да изгарят.Ако все пак някъде има проблем,той е механичен.
                            Ако всички крушки изгарят често,тогава вече може да се търси проблем в динамото(по-точно в релето)или хлабаваи клеми на акумолатора.Вследствие на което,се вдига напрежението в цялата ел.инсталация.
                            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                              ...Ако всички крушки изгарят често,тогава вече може да се търси проблем в динамото(по-точно в релето)или хлабаваи клеми на акумолатора.Вследствие на което,се вдига напрежението в цялата ел.инсталация.


                              И как по-точно става това???

                              Comment

                              Working...
                              X